Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba strategie elektronického obchodování
Charvát, Jan ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice elektronického obchodu s primárním zaměřením na zákazníky. Na základě poznatků z teoretické části je v praktické části navržena strategie elektronického obchodování, která povede ke zkvalitnění služeb pro zákazníky, vyšší konkurenceschopnosti, ale také zlepšení propagace a vybudování značky obchodu. Práce obsahuje návrh strategii, které budou přínosem nejen pro elektronický obchod, ale hlavně pro zákazníky.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Zeman, Milan ; Pospíchalová, Dana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce identifikuje a analyzuje marketingové nástroje a činnosti společnosti Happycatering s. r. o., která poskytuje služby v oblasti cateringu. Poté jsou analýzy vyhodnoceny a navržena nová či pozměněná opatření v marketingové strategii firmy. Návrhy opatření jsou prezentovány v podobě marketingového plánu pro nový produkt, který firma uvede na trh, přičemž budou sledovány výsledky nových opatření.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Zeman, Milan ; Pospíchalová, Dana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce identifikuje a analyzuje marketingové nástroje a činnosti společnosti Happycatering s. r. o., která poskytuje služby v oblasti cateringu. Poté jsou analýzy vyhodnoceny a navržena nová či pozměněná opatření v marketingové strategii firmy. Návrhy opatření jsou prezentovány v podobě marketingového plánu pro nový produkt, který firma uvede na trh, přičemž budou sledovány výsledky nových opatření.
Tvorba strategie elektronického obchodování
Charvát, Jan ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice elektronického obchodu s primárním zaměřením na zákazníky. Na základě poznatků z teoretické části je v praktické části navržena strategie elektronického obchodování, která povede ke zkvalitnění služeb pro zákazníky, vyšší konkurenceschopnosti, ale také zlepšení propagace a vybudování značky obchodu. Práce obsahuje návrh strategii, které budou přínosem nejen pro elektronický obchod, ale hlavně pro zákazníky.
Internetový marketing v oblasti prodeje učebnic
Brichzinová, Jana ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Tato práce se zabývá využitím internetového marketingu v oblasti prodeje učebnic. Cílem práce je navrhnout, jak využít internetový marketing při prodeji knih (nebo knih obecně), na základě znalostí uživatelů Internetu o internetovém marketingu a na základě informací o nákupu knih těmito lidmi. Cíl je dosáhnut dotazníkovým šetřením mezi uživateli Internetu a kupci knih.
Marketingová prezentace firem na Facebooku - analýza prezentace výrobců přírodní kosmetiky a biokosmetiky
Komorousová, Kateřina ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám otázkou marketingové prezentace firem na Facebooku. Zaměřuji se v ní především na zkoumání tohoto aspektu na facebookových stránkách čtyř vybraných českých výrobců kosmetiky a biokosmetiky. Cílem mé práce bylo zodpovědět výzkumnou otázku "Jak se prezentují na své stránce na Facebooku vybraní čeští výrobci přírodní kosmetiky a biokosmetiky?" Předkládány text je rozdělen do dvou částí. V teoretické části uvádím teoretické poznatky týkající se především marketingu a sociální sítě Facebook. V empirické části se snažím nalézt odpověď na výše zmíněnou výzkumnou otázku za pomoci studia různých faktorů. Mezi zkoumané proměnné patří počty fanoušků, doba provozu stránek, vkládání příspěvků stránky či obrázků, využívání aplikace Události, počty liků, příspěvky ostatních či Engagement Score.
Strategie online marketingové komunikace pro stavební portál
Bartošová, Veronika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Kulhánek, Filip (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh marketingové komunikace na internetu pro nově spuštěný stavební portál iSTAVITEL.CZ. Hlavním úkolem navrhované kampaně je zvýšení povědomí o existenci portálu a započetí budování značky iSTAVITEL.CZ. Navrhovaná kampaň vychází ze současných trendů marketingu na internetu, které jsou popsány v teoretické části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.